Soy and the boys!

Bandet som alltid levererar stämning, glädje och kärlek är tillbaka för att välkomna er till Timrå Pride den 11 juli! 🌈💛

Soy and the Boys, ett band som är världskända i hela Sönnsvall. Dom har rätt många spelningar i ryggen nu, och har synts på flertalet scener runt omkring här och där. Bandet öser ur en egenskriven låtskatt där genren är blandad, rock, pop, punk och nån countrydänga.

Vi välkomnar Soy till torget i Timrå, lördag 11 juli.